Receive alerts from your local agencies
...or text your ZIP CODE to 888777 for mobile alerts

Full Notification

City of Santa Ana
Tuesday June 24th, 2014 :: 11:33 a.m. PDT

Community

Over 6,000 expected at Santa Ana’s Annual Free Fireworks Show & Independence Day Celebration

SANTA ANA, CA (June 24, 2014) - Join the Mayor & City Council for family style fun and a spectacular fireworks show at the City of Santa Ana’s 2014 Independence Day Celebration at Centennial Park from 4-9:30pm.
The Independence Day celebration will feature live performances by the Rockabillys, Mango Band and Santa Ana High School. The celebration will feature a History Walk with costumed characters from our nation’s history educating children, a kid’s zone play area with three bounce houses and games, civil war cannons and recognition of our Armed Forces. The fireworks show will begin at 9pm. Bring a picnic basket or enjoy the various food vendors throughout the park. Admission is free and guests are encouraged to arrive early to find a spot in the park.
For more information, contact Enrique Marban at [email protected].
###
Se esperan más de 6,000 personas para la fiesta anual
de fuegos artificiales de Santa Ana en celebración del 4 de Julio, el Día de La Independencia de los Estados Unidos

Únase al Alcalde y a los miembros del Concilio de la Ciudad para una tarde de familia llena de diversión y espectáculso de fuegos artificiales el 4 de Julio del 2014, en el Parque Centenial de la Ciudad de Santa Ana comenzando a las 4pm hasta las 9:30pm
Durante la celebración del 4 de Julio presentaremos el grupo Los Rockabillys, La Banda Mango y la banda de la Escuela Superior de Santa Ana. Los niños podrán aprender sobre la historia de la nación durante el paseo histórico poblado por personajes de época, disfrutar en la zona de juego en los brincolines y otros juegos, observar cañones de la Guerra Civil y un participar en el reconocimiento a nuestras fuerzas armadas.
La exhibición de fuegos artificiales empezara a las nueve de la noche. Traiga su propia comida para este evento o disfrute de los diferentes platillos que estarán a la venta en el parque. La entrada es gratis y se le pide a la gente que llegue temprano para poder encontrar un lugar en el parque.
Para más información, contacte a Enrique Marban a su correo electrónico [email protected].

Address/Location
City of Santa Ana
20 Civic Center Plaza
Santa Ana, CA 92701

Contact
Emergency: 9-1-1
Non-emergencies: 714-647-5400

Navigate & Discover